poniedziałek, 3 czerwca 2013

Najulubieńsze czyli notesik i washi:)

Z niecierpliwością czekam na sojową świecę ze sklepu workshopofnature, którą udało mi się wygrać w ich candy :) Obiecuję relację jak tylko nagroda do mnie dojedzie;)
A przy okazji, ekipa z tego super eko sklepu, który mnie zachwyca natchnęła mnie swoimi inspiracjami do stworzenia doniczki z washi i maminymi koronkami ;)
                                                       

i już, już widać moją bazylię !


Skromnie i kobieco:)

Mamusiowy kwiatek z dziurkaczowym pomocnikiem:)



5 komentarzy:

  1. Piękne cudeńka. Pomysłowa doniczka. Ja także planuję w przyszłości zasiać własne ziółka. Niech no tylko wezmę nasze przyszłe mieszkanko w swoje ręce! ;-)

    Notesik piękne, delikatny i kobiecy!

    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urządzanie mieszkanka- cudowna sprawa!
      Dziękuję Ci Katarynko za Twoje miłe słowa!
      Pozdrawiam Cię również:)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze zapowiadający się blog. Mam nadzieję, na więcej kartek, choć nie ukrywam, że przepiśniki są moimi faworytami. Życzę całej masy inspiracji i trzymam kciuki za kolejne owoce pracy twórczej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń