wtorek, 30 lipca 2013

Harmonijkowe albumy :)

W ostatnim czasie miałam przyjemność robić imieninowy i urodzinowy album harmonijkowy;) 
I nic by z tego nie wyszło, gdyby nie mój kochany W. który zacięcie wycinał i bigował brystol;)








A poniższ album dodatkowo zgłaszam na wyzwanie CRAFTOWEGO OGRÓDKA - WASHI TAPE








Washi na okładce i jako prowizoryczny przytrzymywacz do zdjęć :D






W pracach użyłam papierków Scrap&Me , Rapakivi (od nich również perełki i kwiatki) oraz moje ulubione tekturki z Wycinanki ;)

9 komentarzy:

  1. teraz możesz tylko dziękować ukochanemu za odwalenie czarnej roboty, bo tą piękną to twoje rączki poczyniły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli musimy działać w duecie ! :) dziękuję !

      Usuń
  2. Takiego ukochanego to ozłocić chyba trzeba :) Urocze albumy.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fajniutkie :) Ale cytat o kobiecie powalił mnie :))) Super! Stemple, o które pytałaś, kupiłam w ScrapPasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. no naprawdę! taki kochany to po prostu skarb! albumy świetne, drugi mnie totalnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale, cudowne! strasznie mi się podobają.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Craftowego Ogródka :)
    Zapraszamy już dziś po wyniki!

    OdpowiedzUsuń