środa, 14 stycznia 2015

2015 odsłona pierwsza;)

Witajcie Kochani! 

Niech ten nowy rok będzie dla nas piękny:) Pełen inspiracji, rozwoju, spełnionych marzeń
i mnóstwa radości z małych przyjemności!
Pielęgnujcie w sobie dobro - ono zawsze wraca!:)



Ja niestety rozpoczęłam rok od choroby, która totalnie rozłożyła mnie na łopatki, ale już wracam z nowymi siłami - z nadzieją, że będzie się tu kreatywnie działo.

Jesteście ze mną?
Mnie dla Was będzie jeszcze więcej i intensywniej.

Grudniownik czeka na dokończenie i obfocenie:)
PL z zeszłego roku czeka na kilka zdjęć i uzupełnień no i niestety też na obfocenie - ale nie zrezygnowałam oj nie!
A dzisiaj mam dla Was Lo-przekładkę - która póki nie kupię albumu do PL na kolejny rok, będzie służyć za zaznaczenie kolejnego roku, a już w nowym sekregatorze będzie zaczynać 2015:)




P.S. ta notka pisała się tydzień więc nie za dobre rozpoczęcie roku...:D

4 komentarze:

  1. Tydzień to i tak całkiem ładny wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. ;) Podobają mi się te brokatowe akcenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już nie choruj, bo wiesz słowo się rzekło i musisz tu prężnie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chorowałaś na początku, mnie teraz wzielo :( ale nie dajemy się chorobie!
    Fajny pomysł z tą przekładką ;))

    OdpowiedzUsuń