środa, 26 czerwca 2013

LO - moje początki

Bardzo proszę o wyrozumiałość bo dopiero zaczynam swoją przygodę z tworzeniem LO ;)
I już wciągnęło mnie bez reszty! Obawiałam się, a okazało się, że od wczoraj kocham format 30x30 :)
Dzisiaj przedstawiam Wam moje drugie LO w życiu (obydwa zrobione wczoraj:D).
Pierwszy raz 'maziałam' mediami i dało mi to duuużo radości:)

Swoją pracę dedykuję mojej Mamie:) (którą już poznaliście min. z szydełkowych kwiatków;) )
Od dłuższego czasu zastanawiałam się jak przedstawić jej piękne zdjęcie- i się doczekało:)




A nic by się nie zdarzyło gdyby nie moje przypadkowe trafienie na :

Wspaniałe osoby tworzą piękny projekt! 

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie według mapki  Karoli Witczak:

3 komentarze:

  1. Fantastyczne! Zdjęcie bardzo ładne :) Brawo za odwagę, ja wciąż się obawiam tego formatu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, że polubiłaś format 12x12'' :) Daje fantastyczne możliwości. Pozdrów wspaniale wyglądającą mamę i cieszę się, że bawisz się z nami na Lift Summer Crafts

    OdpowiedzUsuń