środa, 9 lipca 2014

tęskniaki!

Tęsknię za scrapowaniem. 
Jak tylko sytuacja finansowa się troszkę rozjaśni, mam nadzieję że uda się uzupełnić zapasy w pracowni
i wrócić - bo głowa pełna jest zmian i pomysłów- jak zawsze! (gorzej z realizacją- też jak zawsze:P)

Nie będę obiecywać zmian, nie będę mówić że będzie mnie więcej.
Chciałabym, chciałabym, chciałabym. Ale wciąż szukam, błądzę i niczego już nie jestem pewna.
No może poza tym, że znalazłam miłość swojego życia, a mój największy cel to szczęście :)

Porządki komputerowe odnalazły staarusieńki projekt- bardzo go lubię:)
(niestety zdjęcie koszmarne-wybaczcie)


P.S. Weekend minął pod znakiem warsztatów Project Life - mam nadzieję, że go zacznę i nauczy mnie systematyczność (o naiwności!:D)

A tak jakby ktoś chciał mnie więcej to zapraszam na insta ( i mnie dopadło!)

4 komentarze:

  1. Braki w magazynie... serio? Ty tam masz wszystko ! :D Więc nie czaruj słowami tylko działaj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :)) A ja jestem i czekam na więcej :)))) Byle jak najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie znów mamy być cierpliwi? Osz Ty.... ;) No dobra ale ogarniaj wszystko raz dwa i wracaj tuuuu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba również zacznę PL. Dziewczyny były bardzo przekonujące prawda? :) Zacznij działać i wrzuć zdjęcia tego Twojego ślicznego pudełeczka z warsztatów!!! A notesik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń