poniedziałek, 26 maja 2014

...a ja wolę moją Mamę!

Kochane Mamy!

W dniu Waszego Święta przyjmijcie ode mnie najlepsze życzenia!
Pamiętajcie, żeby nie tylko dzisiaj- ale każdego dnia! - być dla siebie dobrą i wyrozumiałą.
Jesteście WSPANIAŁYMI MAMAMI- nie zapominajcie o tym na co dzień! :)

Ja na razie zostałam "psią" mamą więc życzę sobie duuużo cierpliwości do mojej Wariatki.
wstawanie w nocy - jest
usypiania - jest
zabawianie - jest
sprzątanie kup i sików - jest
chodzenie na paluszkach, kiedy śpi w dzień - jest
Niezłe przyuczenie- nie ma co!

Tula jest już znami ponad 2 tygodnie i zmienia się w zastraszająco szybkim tempie! 
Żeby chociaż na chwilkę zatrzymać jej pierwsze w chwile w naszym domku przygotowałam na stronce photofancy mini kolaż z naszą (wcale już nie taką małą) Tulą :)




4 komentarze:

  1. Jest śliczna, cudna i urocza! :D Najlepszego Mamusiu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj Kochana, po takiej zaprawie będziesz mamą perfekcyjną, bo trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla tak uroczego psa, to można znieść dużo wyrzeczeń :D

    OdpowiedzUsuń